måndag 21 februari 2011

Jag uppgraderar tävlingen!


Åh, vad roligt att så många vill vara med i min utlottning! Nu känns det ju liksom lite futtigt att lotta ut en endaste sjal bland över 60 personer så jag bestämde just att jag uppgraderar tävlingen och ger bort varsin sjal till två vinnare istället!

Har kollat igenom tygskåpet vilka tyger som jag har tillräckligt mycket av för att det ska bli en sjal, och här ovanför ser ni vilka som finns att välja bland om du skulle vinna.

Om ni inte redan anmält er till tävlingen så gör ni det här.

14 kommentarer:

  1. Wow, det kommer bli två riiiktigt fina sjalar.

    /Mia :)

    SvaraRadera
  2. Wow! Jag förstår att din utlottning är populär.... jag har spanat in det gula tyget om jag skulle ha ofantlig tur ;-)

    Jag skall ju ha en egen liten utlottning snart.... så håll utkik!

    Kraam Lotten

    SvaraRadera
  3. Oooohhh, jag håller tummarna! Spännande :-)
    /Jossan

    SvaraRadera
  4. Jag är redan med ju, men kul att vinstchansen har ökat!
    Kram F

    SvaraRadera
  5. Så snällt av dig :-) Åhhh...rosor skymtar jag!

    SvaraRadera
  6. Åh, jag vill verkligen vinna!
    Gult är ju min favoritfärg för tillfället... men tyget med blå fjärilar på är ju också helt fantastiskt. Så du vet, om jag skulle vinna :)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Såg att du skrivit inne hos Tipsy tessie om trikåtrasorna och om att du mailat någonstans för att fråg om det gick att köpa? får man fråga vart och om du fått napp? är nämligen också väldigt sugen på att köpa såna. //Elin

    SvaraRadera
  8. såg nu att hon ju faktiskt länkat om det ju :) men kan ju fråga om du fått napp ändå :)

    SvaraRadera
  9. Så roligt!
    Jag är redan med ;)
    Men måste bara säga, vilka underbara tyger du har!!!

    SvaraRadera
  10. Så många fina tyger att välja på. Härligheter!

    SvaraRadera
  11. Mumsiga tyger. Kul att du vill dela med dig:)

    SvaraRadera
  12. Ja tack jag vill gärna vinna en sjal.

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra