torsdag 27 juni 2013

Moodboard juni


Som alltid så har juni flugit förbi utan att jag egentligen vet vad jag gjort. Vi har inte gjort något speciellt men ändå en hel massa saker. Solat och badat, semestrat i Spanien, frossat i jordgubbar och melon, druckit otaliga islatte, loppisshoppat, grillat, promenerat massor och lyssnat på ljudbok, bläddrat i blanka magasin, firat midsommar, lunchat med vänner, druckit vin på uteserveringar, hängt i lekparken, sytt blommiga sommarklänningar till Flora och grillat ännu massa mer. 


En härlig klassisk sommarmånad har galopperat förbi, helt enkelt.


Fabriken är temat för dagen Moodboard juni. Kika in där och se vad de andra medlemmarna haft för sig och i vilket mood dom varit under månaden.

7 kommentarer:

  1. Härligt, somrigt färgglada bilder! Det är inte klokt vad fort det går!

    SvaraRadera
  2. Mysiga och somriga bilder. Man njuter .. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Ser underbart ut. Ja, vad hände med juni egentligen? Ni hade åtminstone sol. Vi hade regn regn regn, 32 grader och sol, hagelstorm och 8 grader följt av blåst och regn och regn och regn... Måste vara värsta juni nånsin här i Schweiz. Och jag har inte ens varit i min syhörna, den ser mer ut som ett källarlager där allt kastats in och travats på höjden i högar och påsar. Kanske att jag ska röja upp lite eftersom det nu ska komma mer regn i eftermiddag och sy en ny l¨opare till köket eftersom den andra blivit dränkt i choklad, jordgubbssylt och köttfärssås... Detta får bli en bloggpost helt enkelt... June 2013 - Whats up?
    Kram
    Annette
    My Rose Valley
    PS Toksöt liten tröja/klänning och stordiggar saftburkar och flaskor.

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Semestrat i Spanien minsann, det låter nåt det! Kaffe och loppis med. Underbara liv! Sitter på en lekplats i Visby och har det rätt bra jag med.

    SvaraRadera
  5. Åh så härligt, allt ser underbart ut! Vilken inspiration! :-D
    /www.dagdrom.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Åh så somrigt och fint! Ja oj snart är juli här. Gäller att njuta!

    Kram Malin

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra