torsdag 28 november 2013

Need, read, want, wear

När roliga, och också lite tänkvära, utmaningar dyker upp i bloggvärlden vill man ju inte vara sen att hoppa på. En önskelista till jul med bara fyra saker. En att ha på sig, en att läsa, en man behöver och en man verkligen vill ha.


 Need - det är egentligen mycket jag verkligen behöver. Förutom en sak. En rejäl påfyllning i underklädesgarderoben. Den är en för sorglig syn just nu.
Read - högen med olästa böcker som så fort jag får tid ska bli lästa böcker växer med rekordfart och behöver inte fyllas på. Men härliga, inspirerande blädderböcker, som t.ex. I love Paper kan man inte få för många av.
 Want - det ljuvliga arbandet. Åh, vad jag vill ha det här.
Wear - den närmast månaden står både en 40-årsfest och nyårsfest på schemat. En ursnygg festblåsa kan alltså komma mycket väl till pass.

1 kommentar:

  1. Det där armbandet är ju så himla fint, och passar till allt. Bra val, sätter upp det på min lista också!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra