onsdag 3 december 2014

Om mörkret, och tvillingarna

 
Jag säger som Nanna; får man ens lov att blogga med så här suddiga bilder? Ja, jag tänker att man faktiskt får det. Att det är enda lösningen på den här sidan om året. Det här mörkret och det gråa vädret... det är på väg att ta kål på mig.

 
Nåt som också tar kål på mig, fast på ett bra sätt, är Agnes och Saga. Har aldrig tänkt så mycket på det där med tvillingar men det kan ju vara bland det ljuvligaste jag sett. Två minimänniskor som bara ligger och myser tätt ihop och ser söta ut mest hela tiden.
Jag åkte dig och skämde bort dom med lite presenter idag. Lite kläder, ett lapptäcke och en blöjtårta i miniformat.

2 kommentarer:

  1. mörkret ja, fy... men jag tänker att det vänder. Och så försöker jag vara ute så mycket det bara går på jobbet när solen tittar fram.
    Men bilderna, tja... vi har ju alla sådana. Det är bara att gilla läget och vänta på bättre tider!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag gillar tårtan! Lite mer lagom storlek än de där bröllopstårtorna, som jag också gillar men det är inte alltid man kan frakta en sådan med sig, (typ jag som alltid åker tåg och buss överallt) Riktigt bra idé!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra