måndag 6 april 2015

I påskens kölvatten

 
Den presenteras som en påskkrans, men det funkar ju lika bra även efter påsk. Enkel men fantastiskt fin, blir mitt betyg.
 
 
Hittade efterrätt serverad på roligaste påskigaste sättet som vi testade på Påskafton.
Så. Otroligt. Galet. God.
Den kommer jag servera bra många fler gånger, men utan äggskalen nu när påsken är slut. Det står inget om det i receptet, men jag serverade min ihop med lite vispad grädde blandat med vaniljkesella. Så. Otroligt. Galet. Gott.

 
I påskägget till mig själv, från mig själv - blomstrande klänning som gjord för sommarens grillfester. Finns på det vårt anrika svenska modehus. ;)

 
Snyggaste påskplocket skadades hos Ikea och även dessa funkar ju lika bra off påsk-season.
 
 
Sista påskdagen slog febern till i hemmalägret. Som sällskap till febrig 2-åring blev det en hel del tid att fördriva och surfa bort. Snubblade till min glädje över Vogues 73 Questions på YouTube. Tidsfördriv-tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra